(CLOSED) Giveaway | VIP Tickets ‘Release the Beast’ Party

Hey You! Everything okay? It’s Saturday so do you have any party plans for tonight? 
I have good news for the party-, fashion lovers between use! I will hosted a giveaway with CoolCat! I will be giving away 2×2 VIP tickets for the ‘Release the Beast’ party by CoolCat! The giveaway is for Dutchies only so I will continue my post in Dutch. 

Het Feest is op zondag 20 oktober in de Hollywood Music Hall in Rotterdam. Het is een Fashion & Dance show met als theme: RELEASE THE BEAST. Het feest is 16 jaar en ouder dus als je jonger bent kan je helaas niet meedoen. 

Wat kan je verwachten
De avond begint met een spetterende fashion show! Hierbij laten modellen en dansers van SYTYCD acht verrassende trend themas’ zien. CoolCat is loud, fun maar ook sexy. De stijlen rock rebel, stijlvol glamour, urban, sweet en extravert komen allemaal aanbod. Voor ieder wat wils dus. Na de Fashion Show breek het feest los en kan je met een cocktail in je hand genieten op de muziek van The Party Squad en Mr. Polska. 

Het Thema
CoolCat kiest voor het thema ‘RELEASE THE BEAST‘. De keuze hiervoor is eenvoudig te verklaren; animal prints zijn komend seizoen hotter dan ooit en Coolcat doet een oproep om het beest in je los te laten. Flirt, dans en verleid. Kortom: ‘YOU’VE GOT IT, NOW SHOW IT!

Als een VIP
Toegang tot het VIP Deck, dansen tussen de modebloggers en andere belangrijke personen 🙂 en dit allemaal met een drankje + lekkere hapjes in je hand. 

Wat moet je doen om 1 van de 2 VIP kaarten te bemachtigen! 
Zou jij graag aanwezig willen zijn als VIP bij dit spectaculaire fashion event van CoolCat? Lijkt het je leuk om mij te ontmoeten, ik ben namelijk ook aanwezig bij het feest? Dan is dit wat je moet doen om te winnen: 

a Rafflecopter giveaway

Succes iedereen! 
Op 13 oktober maak ik de winnaars bekend! Hieronder alvast een klein voorproefje van het feest! 🙂

Reacties

37 reacties op “(CLOSED) Giveaway | VIP Tickets ‘Release the Beast’ Party”

    1. Wendy avatar

      Leuk!!! Succes! 🙂

    2. Wendy avatar

      Chick GEFELICITEERD! Je heb 2 kaartjes gewonnen 🙂
      Informatie volgt nog! Ik zie je die zondag.

      XxX

    3. Robin avatar

      Super leuk dankje:) tot dan. Xx

  1. Journalisje avatar

    Jammer maar ik kan niet! 🙁

    1. Wendy avatar

      Jammer dat je niet kan 🙁

  2. Esther avatar

    Oh dat klinkt allemaal erg leuk! Helaas ben ik in Berlijn op die datum, anders had ik graag meegedaan aan de winactie !
    Liefs, Esther | Confashions

    1. Wendy avatar

      Jammer dat je niet kan, maar Berlijn is zeker niet verkeerd 🙂

  3. Bo avatar

    Wat leeeuk! Ik heb je terug gevolgd met gfc en bloglovin. Liefs <3

    stuffbybo.blogspot.nl

    1. Wendy avatar

      Leuk! Bedankt! 🙂

  4. Chicks AboutFashion avatar

    Echt super leuk, alleen ik ben dan lekker in Bosnië.
    Dus heel veel plezier. 😉

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    1. Wendy avatar

      Haha ja idd! Geniet er lekker van! In november kom je weer terug toch? Dan moeten we zeker is met Danielle afspreken, lijkt mij leuk 🙂

  5. LOVETHEFABRIC avatar

    Ik vind het shirt dat je in je header draagt heel vet!

  6. Nathan Moy avatar

    Seems like a cool party! So awesome! I just followed you btw, just had to! Also, I just posted my PROVOKING IN PARIS post documenting my experience at Paris Fashion Week at such shows like Acne, Chanel, Viktor & Rolf, and Jean Paul Gaultier with pics I snapped personally! Do tell me what you think and hope you’re wonderfully and Parisian-ly provoked!

    xx The Provoker
    http://www.the-provoker.com/2013/10/provoking-in-paris-again.html

  7. The Style HQ avatar

    Wat leuk!!!! Ik doe zeker mee!! mijn mail : shary_cijntje@hotmail.com

    1. Wendy avatar

      Leuk!! Succes! 🙂

      XxX

    2. Wendy avatar

      GEFELICITEERD!! Je heb 2 kaartje gewonnen! Informatie volgt nog 🙂

      XxX

  8. jamie avatar

    Het klinkt erg gaaf. Maar ik moet op maandag helaas weer een hele dag stage lopen. ;(

    Liefs,
    Jamie

    1. Wendy avatar

      Jammer Jamie! Ik ga die zondag ook, maar na de fashion show ga ik ook weer richting huis. Ik moet helaas ook weer werken ma. Dus mocht je nog bedenken let me know 🙂

      XxX

  9. Rakel avatar

    Hi!! Followed you on GFC, Bloglovin and Facebook 🙂

  10. ♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ avatar

    Heey meid ik heb wel zin in een party met allemaal gezellige mode mensen…
    Ik heb wel overal op geklikt bij ´wat je moet doen´, hopelijk heb ik het goed gedaan 😉

    New blogpost; Shoplog

    1. Wendy avatar

      Leuk!! Als je me volgt op Bloglovin, GFC en FB dan komt het helemaal goed 😉
      Succes!

  11. PrncszTffny avatar

    bedankt voor de comment op mn blog! Ik doe mee!

    http://shopaholicoverhere.blogspot.nl/

    1. Wendy avatar

      Leuk!! Succes! 🙂

  12. denichant.nl avatar

    Thanks voor je reactie op onze blog! Erg leuke giveaway, lijkt ons echt superleuk om er ook naartoe te gaan!
    Xx Denise & Chantal
    http://www.denichant.nl
    denichant@gmail.com

    1. denichant.nl avatar

      Je link naar GFC werktt alleen niet bij ons trouwens.

    2. Wendy avatar

      Dames wat LEUK!! Succes!
      Raar dat die het niet doet, en als je het via de zijkant van mijn blog probeert met GFC?

      XxX

  13. Loïs avatar

    Ik heb me opgegeven! Lijkt me heel leuk!
    xxx Loïs
    lovesbeautyfashion.blogspot.com

    1. Wendy avatar

      LEUK!! Succes 🙂

      XxX

  14. Merdjelin avatar

    Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog. Ik had heel graag mee willen doen, alleen kan ik die datum helaas niet! Wel een leuke winactie! xx

    1. Wendy avatar

      Hi Merdjelin,

      Jammer dat je niet kan! Bedankt voor je reactie terug 🙂

      XxX

  15. BAGSANDSUSHI avatar

    Girl ga jij zelf hierheen? Ik heb ook een uitnodiging maar twijfel nog.

    X

  16. Lisa Groot avatar

    Lijkt me super om naar toe te gaan! Helaas kan ik niet op die dag 🙁 Leuk dat je een giveaway houdt! Vind hem echt heel gaaf 🙂 Ik volg je nu via Bloglovin! xx

  17. Michelle Verstappen avatar

    Supergave actie Wendy! Maar ik kan helaas niet meedoen, want heb al bij een andere blog meegedaan en vanmorgen te horen gekregen dat ik heb gewonnen hihi!! Dus ik zie je waarschijnlijk dan in real life Wendy! 🙂

    Liefs, Michelle
    mixingblonde.blogspot.com

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge