Op 13 oktober maak ik de winnaars bekend! Hieronder alvast een klein voorproefje van het feest! 🙂
(CLOSED) Giveaway | VIP Tickets ‘Release the Beast’ Party

Op 13 oktober maak ik de winnaars bekend! Hieronder alvast een klein voorproefje van het feest! 🙂
Reacties
37 reacties op “(CLOSED) Giveaway | VIP Tickets ‘Release the Beast’ Party”
-
Ik doe mee! 🙂 mijn email is robinvrobinvanremunt@hotmail.com
-
Leuk!!! Succes! 🙂
-
Chick GEFELICITEERD! Je heb 2 kaartjes gewonnen 🙂
Informatie volgt nog! Ik zie je die zondag.XxX
-
Super leuk dankje:) tot dan. Xx
-
-
Jammer maar ik kan niet! 🙁
-
Jammer dat je niet kan 🙁
-
-
Oh dat klinkt allemaal erg leuk! Helaas ben ik in Berlijn op die datum, anders had ik graag meegedaan aan de winactie !
Liefs, Esther | Confashions-
Jammer dat je niet kan, maar Berlijn is zeker niet verkeerd 🙂
-
-
Wat leeeuk! Ik heb je terug gevolgd met gfc en bloglovin. Liefs <3
stuffbybo.blogspot.nl
-
Leuk! Bedankt! 🙂
-
-
Echt super leuk, alleen ik ben dan lekker in Bosnië.
Dus heel veel plezier. 😉Liefs,
Kiki // Chicks About Fashion-
Haha ja idd! Geniet er lekker van! In november kom je weer terug toch? Dan moeten we zeker is met Danielle afspreken, lijkt mij leuk 🙂
-
-
Ik vind het shirt dat je in je header draagt heel vet!
-
Seems like a cool party! So awesome! I just followed you btw, just had to! Also, I just posted my PROVOKING IN PARIS post documenting my experience at Paris Fashion Week at such shows like Acne, Chanel, Viktor & Rolf, and Jean Paul Gaultier with pics I snapped personally! Do tell me what you think and hope you’re wonderfully and Parisian-ly provoked!
xx The Provoker
http://www.the-provoker.com/2013/10/provoking-in-paris-again.html -
Unfortunately I can’t join 🙁
Nameless Fashion Blog
Nameless Fashion Blog Facebook page -
Wat leuk!!!! Ik doe zeker mee!! mijn mail : shary_cijntje@hotmail.com
-
Leuk!! Succes! 🙂
XxX
-
GEFELICITEERD!! Je heb 2 kaartje gewonnen! Informatie volgt nog 🙂
XxX
-
-
cool giveaway
-
Het klinkt erg gaaf. Maar ik moet op maandag helaas weer een hele dag stage lopen. ;(
Liefs,
Jamie-
Jammer Jamie! Ik ga die zondag ook, maar na de fashion show ga ik ook weer richting huis. Ik moet helaas ook weer werken ma. Dus mocht je nog bedenken let me know 🙂
XxX
-
-
Hi!! Followed you on GFC, Bloglovin and Facebook 🙂
-
very nice!!!:)
-
Heey meid ik heb wel zin in een party met allemaal gezellige mode mensen…
Ik heb wel overal op geklikt bij ´wat je moet doen´, hopelijk heb ik het goed gedaan 😉New blogpost; Shoplog
-
Leuk!! Als je me volgt op Bloglovin, GFC en FB dan komt het helemaal goed 😉
Succes!
-
-
bedankt voor de comment op mn blog! Ik doe mee!
-
Leuk!! Succes! 🙂
-
-
Thanks voor je reactie op onze blog! Erg leuke giveaway, lijkt ons echt superleuk om er ook naartoe te gaan!
Xx Denise & Chantal
http://www.denichant.nl
denichant@gmail.com-
Je link naar GFC werktt alleen niet bij ons trouwens.
-
Dames wat LEUK!! Succes!
Raar dat die het niet doet, en als je het via de zijkant van mijn blog probeert met GFC?XxX
-
-
Ik heb me opgegeven! Lijkt me heel leuk!
xxx Loïs
lovesbeautyfashion.blogspot.com-
LEUK!! Succes 🙂
XxX
-
-
Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog. Ik had heel graag mee willen doen, alleen kan ik die datum helaas niet! Wel een leuke winactie! xx
-
Hi Merdjelin,
Jammer dat je niet kan! Bedankt voor je reactie terug 🙂
XxX
-
-
Girl ga jij zelf hierheen? Ik heb ook een uitnodiging maar twijfel nog.
X
-
Lijkt me super om naar toe te gaan! Helaas kan ik niet op die dag 🙁 Leuk dat je een giveaway houdt! Vind hem echt heel gaaf 🙂 Ik volg je nu via Bloglovin! xx
-
Supergave actie Wendy! Maar ik kan helaas niet meedoen, want heb al bij een andere blog meegedaan en vanmorgen te horen gekregen dat ik heb gewonnen hihi!! Dus ik zie je waarschijnlijk dan in real life Wendy! 🙂
Liefs, Michelle
mixingblonde.blogspot.com


Geef een reactie