Event | Bloggers pop up sale

11076738_654446771353193_6382583276449183674_o
M
orning sweeties! Together with 9 other bloggers we are selling our items from our closet at Calf & Bloom (in the Kalvertoren) tomorrow between 18:00 – 21.00.

More information you can find on the Facebookpage –> here. Bring your friends and come in early, cause Larissa & Lilly arrange for the first 30 buyers a nice goodie bag what you would love to have.

I have a big suitcase of clothes and I will be selling a lot of shoes in size 37/38 and bags. Underneath I’m giving you a little sneak peek of some things I’ll be selling. Aย lot of stuff I have wear only once so there are in good condition.

I hope to see you there!

Bloggerpopupsale 1 bloggerpopupsale 2 Bloggerpopupsale 4 bloggerpopupsale 8bloggerpopupsale 11bloggerpopupsale 10 bloggerpopupsale 9bloggerspotlight 7bloggerspotlight 6bloggerpopupsale 5

Have a nice day!
IMG_5939

Reacties

11 reacties op “Event | Bloggers pop up sale”

  1. Rachel avatar

    wat leuk maar ik sla deze items eventjes over komt een hele grote shoppingbag mijn kant op!

  2. alexa avatar

    heel erg leuk om te zien en misschien kom ik wel een kijkje nemen & wat zonde dat je al deze leuke items wegdoet! haha.

  3. Michael avatar

    This is great! We did something similar two weeks ago =)..it is also perfect way how to meet your readers ๐Ÿ˜‰

    Michael
    http://www.ontheleaf.net

  4. Kim avatar

    Ah zo jammer dat dit te ver voor mij is. Had je graag willen ontmoeten!

  5. Lesley Van de Langkruis avatar

    Aaaa super leuk! Ik kan helaas niet jammer

  6. come-moda avatar

    Gaaf! Voor mijn stage was ik net bij Lily. Heel veel succes xx

  7. Lisa avatar

    Ik zou er graag langs willen, maar ik heb school ๐Ÿ™

  8. THE|AVANTGUARDIAN avatar

    Heel veel succes morgen! ๐Ÿ˜€ Zijn mooie items!

    http://www.theavantguardian.com

  9. Cherel avatar

    Toffe items ga je verkopen! Helaas gaat het me niet lukken om langs te komen, maar veel plezier/succes ;-).

  10. Stephanie | twenty4seven avatar

    Ahh ik zag je uitnodiging al voorbij komen. Wat een leuk initiatief! Ik vind het echt mega jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn had je graag een keer willen ontmoeten! Have fun tomorrow en die spullen raak je echt wel kwijt! Mocht niemand de donut sweater willen hebben bewaar je hem dan voor mij hihi! Xoxo Stephanie | Twenty4seven

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge