Happy Blog Anniversary | Giveaway De Drie Dametjes (Closed)

Reacties
47 reacties op “Happy Blog Anniversary | Giveaway De Drie Dametjes (Closed)”
-
Super leuk! Een hele dikke proficiat!
Liefs,
Amélie
http://bagsandchocolate.blogspot.be/-
ohja, I’m in!
bagsandchocolate@hotmail.com!
-
-
Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag! Wat leuk dat je een giveaway doet. Ik had nog niet van die webshop gehoord, maar ik heb er een kijkje genomen en hij is heel leuk. Ik heb alles netjes volgens de regels gedaan haha. Er is alleen geen vakje voor mijn email adres, maar die staat op mijn blog (linkje staat er wel bij). Succes met het uitkiezen van een winnaar! Liefs Jessica
-
Jessica, super leuk dat je meedoet. Heel veel succes! <3
XxX
-
-
Congrats on your blog anniversary!!
-Ashley
Breakfastatsaks.com -
Dankjewel !
x -
Bedankt voor je reactie;)
Ik ga meedoen;)Volg je me terug:)-
Leuk!! Natuurlijk volg k je terug π
Succes!
XxX
-
-
CONGRATS!!!!!! π X
-
Superleuke giveaway! En natuurlijk gefeliciteerd π
Dankjewel voor je reactie op mijn blog en ik doe mee met je give-away! Ik heb je gevolgd en geliked!
Mijn email is nina_heutinck@hotmail.com
Liefs Nina -
Gefeliciteerd! : ) En ja, Maje is zo’n fijn merk, heb een trui van Maje gekocht!
-
Gefeliciteerd met je eerste blog verjaardag π Een superleuke giveaway, ik doe zeker mee ! alleen de link naar GFC doet het niet..,
maar ik heb alles ge-liked en gevolgd haha.
Mijn email is: demi.blogspot@hotmail.nl
liefs, Demi. -
Van harte gefeliciteerd met je blog anniversery!! En uiteraard doe ik mee met je leuke give away π Volgen deed ik al dus nu alleen nog fingeren crossend xx
-
I follow you:)
This is my FB:
http://www.facebook.com/pages/Invisiblefashion/418259544896697 -
Happy Blog Birthday dear, may you have many more inspiring and exciting years of blogging to come! Well done on all your great achievements so far
-
Wat een goed idee van je om me te informeren over deze leuke winactie! π Ik doe mee! Maar ik heb geen Facebook….
Ik volg je via gfc en bloglovin & via instagram!
Mijn email: fashionskillsforyou@hotmail.nl
Liefs, Lonneke -
Mijn instagam naam is trouwens fashionskillsforyou π x
-
Gefeliciteerd!
We zijn beiden dus ongeveer even lang bezig π
♥
http://www.style-chameleon.com/
LAST WEEK €100 NELLY GIVEAWAY ON MY BLOG!!!
-
Ja dat klopt!! Jij was mijn eerste volger π <3
-
-
Happy blogversary!
~Sherine
Confessions Of A City Girl / Check out my eyewear line Enerjiee -
Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik woon jammer genoeg in België en kan daarom niet meedoen met je giveaway maar heel veel succes aan iedereen!
-
Hi Aurelie,
Thanks!!
België is geen probleem, dus als je mee wilt doen kan dat πXxX
-
-
Ik heb je gevolgd op Twitter, gedeeld op Twitter, gevolgd op Instagram, Bloglovin en op Facebook, ook de drie dametjes! Super leuk! Mijn e-mailadres is annesolveig@Outlook.com!
-
Super leuk dat je meedoet! Heel veel succes! <3
XxX
-
-
Leuk! Ik doe zelf niet mee..
Gr thebeautyblondie.blogspot.nl
-
Leuk i’m in! Ik volg je op twitter, en heb de tweet geretweet, ook volg ik je op Bloglovin & Facebook, ook heb ik de drie dametjes geliked & volg je via GFC. naomidekkerx@hotmail.com xx
-
Super! Leuk dat je meedoet. Succes! <3
XxX
-
-
Gefeliciteerd meis, bedankt voor je reactie op mijn blog.
Ik heb je geliked meis ! ik vind je blog altijd super en lekker overzichtelijk!
http://rachelkromdijk.blogspot.nl veel liefs.
-
Hi Rachel,
Super leuk om te horen, daar wordt ik vrolijk van π
-
-
Heel leuk! Ik ga ook mee doen, maar ga alle acties morgen pas doen π
-
Haha dat is goed π
Succes!! <3XxX
-
-
Ik doe mee! Ik volg je met Bloglovin en heb de post geliked en ik volg je met twitter (mijn naam is chloelives).
-
Gefeliciteerd . hopelijk ga je der nog lang mee door π
-
Congratulations! Hope there’s many more years to come =)
Love from the NaNa girls xoxo
-
Hoi Wendy,
Van harte gefeliciteerd met jouw 1-jarig jubileum! Ga zo door! Ik heb alles wat mogelijk was ge-liked en gevolgd, dus kom maar op met die prijs, haha!
Mijn emailadres is: m.e.vanderven@gmail.comVeel liefs!
Marlies -
congrats on the anniversary!
-
Oh I love your choice! Do you want to follow each other on gfc and fb? Kisses from Norway!
-
Congrats for the anniversary darling!! Hope you can celebrate many more!!!
BTW would you like to follow each other?
xoxo
Patricia -
Ik heb al de verplichte dingen gedaan + volg je ook via twitter en heb geretweet π
Liefs,
Stephanie (xgstephaniee@hotmail.com) -
Leuk allemaal! Maar ik gun het andere mensen π Bedankt nog voor je reactie π
http://fashionchocolate-esra.blogspot.nl/
xxx
-
Congrats !
Happy Birthday to your blog ! -
Wat leuk, gefeliciteerd!
-
Gefeliciteeeerd!
Liefs, Paula
http://www.ifiwarg.blogspot.com -
Thank you for your lovely comment π
-
GEFELICITEERD! X
-
GREAT POST.Good Luck everyone!! Congrats!!Do you want to follow each other on gfc and fb? Kisses
-
Wat een leuke winactie! Ik kende deze webshop nog niet, maar ze hebben echt superleuke dingen π Ik volg je hoor!
Xx Marjolein http://www.anotherfashionlover.nl





Geef een reactie