Happy Blog Anniversary | Giveaway De Drie Dametjes (Closed)

 Whooohhhh Happy Blog Anniversary to me! Exactly one year ago I blogged my first post here on FabulousstyleWS. I am so happy, honored, proud and excited that I entered the wonderful world of blogging, and met all of you AMAZING people. Thank you all for following and all of your nice comments. You guys are the BEST!! So thank you for being here and making my day every day. β™₯
For my Dutch readers: Om jullie een beetje te kunnen bedanken heb ik samen met De Drie Dametjes een giveaway georganiseerd. Jullie kunnen een giftcard van €20,- winnen. Hiermee kan je iets leuks uitzoeken uit de webshop. 

De Drie Dametjes is een webshop waar je iedere week de nieuwste musthaves vind op accessoire- en woon gebied. Tenslotte de perfecte outfit kan niet zonder de finishing touch van accessoires. De Drie Dametjes heeft het allemaal, van statementkettingen tot It-bags.  
Wat moet je doen? 
*Volg mij via Bloglovin en GFC
*Like de FB pagina van De Drie Dametjes 
*Like de FB pagina van FabulousstyleWS
Extra:
Volg mij via Instagram @wendyvsoest en Twitter @fabulousstyleWS. Mocht de winnaar van deze giveaway het ook hebben getweet of gedeeld dan voeg ik er nog een extra kado aan toen. Wat? dat ga ik uiteraard niet vertellen πŸ˜€ 

Laat BTW ook hier een comment achter met je naam en email adres, zodat ik je kan berichten als je gewonnen heb. 10 februari maak ik de winnaar bekend, Good Luck!! <3

Reacties

47 reacties op “Happy Blog Anniversary | Giveaway De Drie Dametjes (Closed)”

  1. AmΓ©lie De Rycke avatar

    Super leuk! Een hele dikke proficiat!
    Liefs,
    Amélie
    http://bagsandchocolate.blogspot.be/

  2. Jessica avatar

    Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag! Wat leuk dat je een giveaway doet. Ik had nog niet van die webshop gehoord, maar ik heb er een kijkje genomen en hij is heel leuk. Ik heb alles netjes volgens de regels gedaan haha. Er is alleen geen vakje voor mijn email adres, maar die staat op mijn blog (linkje staat er wel bij). Succes met het uitkiezen van een winnaar! Liefs Jessica

    1. Wendy avatar

      Jessica, super leuk dat je meedoet. Heel veel succes! <3

      XxX

  3. Ashley avatar

    Congrats on your blog anniversary!!

    -Ashley
    Breakfastatsaks.com

  4. suusaaa avatar

    Bedankt voor je reactie;)
    Ik ga meedoen;)Volg je me terug:)

    http://www.eyecatcheroffashion.blogspot.com

    1. Wendy avatar

      Leuk!! Natuurlijk volg k je terug πŸ™‚

      Succes!

      XxX

  5. Nina Heutinck avatar

    Superleuke giveaway! En natuurlijk gefeliciteerd πŸ™‚
    Dankjewel voor je reactie op mijn blog en ik doe mee met je give-away! Ik heb je gevolgd en geliked!
    Mijn email is nina_heutinck@hotmail.com
    Liefs Nina

  6. Song- Thanh avatar

    Gefeliciteerd! : ) En ja, Maje is zo’n fijn merk, heb een trui van Maje gekocht!

  7. Demi avatar

    Gefeliciteerd met je eerste blog verjaardag πŸ™‚ Een superleuke giveaway, ik doe zeker mee ! alleen de link naar GFC doet het niet..,
    maar ik heb alles ge-liked en gevolgd haha.
    Mijn email is: demi.blogspot@hotmail.nl
    liefs, Demi.

  8. Creativity&Chocolate avatar

    Van harte gefeliciteerd met je blog anniversery!! En uiteraard doe ik mee met je leuke give away πŸ˜‰ Volgen deed ik al dus nu alleen nog fingeren crossend xx

    http://www.creativityandchocolate.blogspot.com

  9. Sam avatar

    Happy Blog Birthday dear, may you have many more inspiring and exciting years of blogging to come! Well done on all your great achievements so far

  10. Lonneke avatar

    Wat een goed idee van je om me te informeren over deze leuke winactie! πŸ™‚ Ik doe mee! Maar ik heb geen Facebook….
    Ik volg je via gfc en bloglovin & via instagram!
    Mijn email: fashionskillsforyou@hotmail.nl
    Liefs, Lonneke

  11. Lonneke avatar

    Mijn instagam naam is trouwens fashionskillsforyou πŸ™‚ x

  12. Sharon avatar

    Gefeliciteerd!

    We zijn beiden dus ongeveer even lang bezig πŸ˜‰

    http://www.style-chameleon.com/

    LAST WEEK €100 NELLY GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    1. Wendy avatar

      Ja dat klopt!! Jij was mijn eerste volger πŸ™‚ <3

  13. Aurelie avatar

    Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Ik woon jammer genoeg in België en kan daarom niet meedoen met je giveaway maar heel veel succes aan iedereen!

    1. Wendy avatar

      Hi Aurelie,

      Thanks!!
      België is geen probleem, dus als je mee wilt doen kan dat πŸ™‚

      XxX

  14. Anne Solveig avatar

    Ik heb je gevolgd op Twitter, gedeeld op Twitter, gevolgd op Instagram, Bloglovin en op Facebook, ook de drie dametjes! Super leuk! Mijn e-mailadres is annesolveig@Outlook.com!

    1. Wendy avatar

      Super leuk dat je meedoet! Heel veel succes! <3

      XxX

  15. Natiza avatar

    Leuk! Ik doe zelf niet mee..

    Gr thebeautyblondie.blogspot.nl

  16. Naomii avatar

    Leuk i’m in! Ik volg je op twitter, en heb de tweet geretweet, ook volg ik je op Bloglovin & Facebook, ook heb ik de drie dametjes geliked & volg je via GFC. naomidekkerx@hotmail.com xx

    1. Wendy avatar

      Super! Leuk dat je meedoet. Succes! <3

      XxX

  17. Rachel Kromdijk avatar

    Gefeliciteerd meis, bedankt voor je reactie op mijn blog.

    Ik heb je geliked meis ! ik vind je blog altijd super en lekker overzichtelijk!

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl veel liefs.

    1. Wendy avatar

      Hi Rachel,

      Super leuk om te horen, daar wordt ik vrolijk van πŸ™‚

  18. DramaQueen avatar

    Heel leuk! Ik ga ook mee doen, maar ga alle acties morgen pas doen πŸ˜‰

    1. Wendy avatar

      Haha dat is goed πŸ˜‰
      Succes!! <3

      XxX

  19. Chloe avatar

    Ik doe mee! Ik volg je met Bloglovin en heb de post geliked en ik volg je met twitter (mijn naam is chloelives).

  20. anouk van den berg avatar

    Gefeliciteerd . hopelijk ga je der nog lang mee door πŸ™‚

  21. NaNa avatar

    Congratulations! Hope there’s many more years to come =)

    Love from the NaNa girls xoxo

  22. Marlies van der Ven avatar

    Hoi Wendy,

    Van harte gefeliciteerd met jouw 1-jarig jubileum! Ga zo door! Ik heb alles wat mogelijk was ge-liked en gevolgd, dus kom maar op met die prijs, haha!
    Mijn emailadres is: m.e.vanderven@gmail.com

    Veel liefs!
    Marlies

  23. ANDREA avatar

    congrats on the anniversary!

    BITE MY STYLE

  24. EMILLANA avatar

    Oh I love your choice! Do you want to follow each other on gfc and fb? Kisses from Norway!

  25. Miss Top Ten Image avatar

    Congrats for the anniversary darling!! Hope you can celebrate many more!!!
    BTW would you like to follow each other?
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogsopot.com

  26. Stephanie G avatar

    Ik heb al de verplichte dingen gedaan + volg je ook via twitter en heb geretweet πŸ™‚
    Liefs,
    Stephanie (xgstephaniee@hotmail.com)

  27. Esra Selda avatar

    Leuk allemaal! Maar ik gun het andere mensen πŸ™‚ Bedankt nog voor je reactie πŸ™‚

    http://fashionchocolate-esra.blogspot.nl/

    xxx

  28. Aleksandra avatar

    Congrats !
    Happy Birthday to your blog !

    http://www.olastory.com/

  29. Made by Malou avatar

    Wat leuk, gefeliciteerd!

  30. Sam avatar

    Thank you for your lovely comment πŸ™‚

  31. Motive to be Pretty avatar

    GREAT POST.Good Luck everyone!! Congrats!!Do you want to follow each other on gfc and fb? Kisses

  32. Anotherfashionlover avatar

    Wat een leuke winactie! Ik kende deze webshop nog niet, maar ze hebben echt superleuke dingen πŸ™‚ Ik volg je hoor!

    Xx Marjolein http://www.anotherfashionlover.nl

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge