Outfit | Bday Outfit

Reacties
27 reacties op “Outfit | Bday Outfit”
-
Amazing outfit dear!!!
You look gorgeous!
Kisses & Hppy Bday! π
Vered -
Leuke outfit!! Het klinkt als een hele leuke verjaardag!
-
-
Wat een superleuk shortje! Leuke outfit en wat heerlijk toch dat je daar je verjaardag hebt kunnen vieren!
XX Sonja
http://www.redsonjafashion.com -
Wat een toffe broek!
-
Aaah wat een leuk broekje ! X Denise
-
Great outfit! Beautiful photos!
Have a good week!
vgolove1.blogspot.ru -
Wat een leuke outfit mooi is dat shortje!
Liefs 1310bynora.com
-
Je zag er prachtig uit, staat je super! xx
http://www.creativityandchocolate.com -
Wauw, wat zie je er super uit!
-
Ahh wat een super leuke outfit! en nog gefeliciteeerd!!
Liefs, -
love the shorts π we have a lovely giveaway on our blog, be sure to check it out! π
Saci
ChocolateFashionCoffee
ChocolateFashionCoffee Facebook Page -
Love the shorts, make the maximum out of your bday in paradise!!
XO from Malta,
http://www.b-biche.com -
Wat een leuke shorts! Goed te horen dat je een onvergetelijke dag hebt gehad.
x
-
Wat een geweldige outfit! Je shorts is echt heel gaaf!
-
Wauw! Super zeg! Dat weer… Heerlijk!!!
Dit zijn de betere verjaardagen!!!xxx
-
Heerlijk zo’n verjaardag! Ik vind je shortje echt heel leuk π
-
Wat lief dat ze dat voor je geregeld heeft! Mooie outfit hoor, staat je erg goed π
-
Leuk broekje!
xx
http://www.vanilla-andvelvet.blogspot.nl -
Wauw wat een mooie foto’s en outfit! Leuk shortje vooral!
Met je nieuwe camera geschoten? π Hoop dat je een heerlijke vakantie hebt gehad, lijkt me wel!X
-
I love evertyhing specially the shorts!
-
Nice shorts!!!
-
Heel leuk !
en een leuke verjaardag gehad zo te zien ! -
Wat zie je er prachtig uit meid! Hoop dat je een leuke verjaardag heb gehad.
Liefs,
Kiki // Chicks About Fashion -
prachtige foto’s je ziet er heel goed uit
ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehadliefs
en een hele fijne december maand
met vrienden en familie -
het klinkt als een top dag!
Je shorts vind ik awesome! echt helemaal top..
jammer dat het hier zo koud, zou ook wel shorts willen dragen haha π -
Je shoes zijn echt prachtig!!!!







Geef een reactie