Outfit | Schiphol

Reacties
21 reacties op “Outfit | Schiphol”
-
Wat een heerlijk vest! Lekker vliegtuig outfit!
Geniet van je vakantie meid.X
-
ik vind je vest zo leuk!! enjoy in Mexico! π
-
ziet er goed uit!!
liefs -
Leuke outfit! &wat heb je een leuke blog, ik volg je vanaf nu via bloglovin!
-
Mooi vest ! Amuseer je in Mexico en probeer een beetje zon mee te smokkelen ! x Jana
-
Zelfs in het vliegtuig zie je er top uit! happy Bday meid en geniet ervan! xx
http://www.creativityandchocolate.com -
Echt een hele leuke travel outfit! Fijne vakantie en geniet! π
XX Sonja
http://www.redsonjafashion.com -
Gefeliciteerd met je verjaardag! Perfecte outfit om in een vliegtuig te dragen π Heeeel veel plezier!!
-
Have fun doll enjoy the Sun ,Beaches and the Margaritas Happy Birthday doll once again.
http://tifi11.blogspot.com -
Super π
The cardigan looks really nice πHUgs
Svetlana from Lavender Star -
Happy B’day meid en onwijs veel plezier.
Liefs,
Kiki // Chicks About Fashion -
Dat vest is echt zo leuk! Zo lekker warm π
-
Wat een fijne outfit! en gefeliciteerd meis! lekker genieten :D!
Liefs 1310bynora.com
-
Leuk! Fijne vakantie!
http://www.eyecatcheroffashion.blogspot.com
facebook.com/Eyecatcheroffashion -
Gefeliciteerd ! En ik wens je erg veel plezier !! X Denise
-
Uhh I love a great chunky cozy sweater:)
Hugs & Kisses,
Olivia -
love your outter, so cute! xx
-
Woops 2 dagen te laat… gefeliciteerd!!!
Prachtig vest!
-
aaaaaaaaaaa this cardigan ♥♥
-
Veel plezier daar!
-
ziet er heerlijk comfy uit!


Geef een reactie