Tag: High Tea

  • Event | Dyson Supersonic Christmas High Tea

    Event | Dyson Supersonic Christmas High Tea


    Afgelopen maandag had ik een goed begin van de week. Ik was namelijk uitgenodigd door Friends of the Brands voor een Christmas high tea in het Grand Cafe Krasnapolsky in Amsterdam. Wij werden namelijk geïntroduceerd aan de Dyson Supersonic haardroger. Ik zelf kende hem nog niet, maar ik werd wel gelijk enthousiast na de presentatie.

    Vroeger moest ik altijd mijn haar föhnen voordat ik de deur uit ging. Als ik dat niet deed had ik het idee dat mijn haar er echt verschrikkelijk uitzag. Echter doordat ik altijd de hoogste stand gebruikte (230) wist ik dat ik mijn haar flink aan het beschadigen was. Ik moest wel de hoogste stand gebruiken, want anders was ik een uur bezig met alleen al het drogen van mijn haar. Daar had ik in de ochtend absoluut geen tijd en zin in. Dankzij het twee maanden backpacken in Thailand en Bali heb ik geleerd om mijn haar niet meer te fohnen. Ik doe het eigenlijk alleen nog maar als ik er echt werk van wilt maken, als ik uitga of een belangrijk event heb.

    Toch ben ik erg enthousiast geworden van de Dyson Supersonic, want ze beloven het haar snel te drogen zonder het te beschadigen. Kortom ze beloven zelfs het haar zachter te maken en het te laten glanzen. Klinkt ideaal toch? Maar hoe is dat eigenlijk mogelijk? In de Dyson Supersonic zit een gat in het midden. Dit hebben ze gedaan, want hierdoor wordt er lucht uit de omgeving gepakt en naar binnen gezogen via de achterkant, dit wordt verdriedubbeld en komt er dus 3 keer zo hard uit via de voorkant. Deze techniek zorgt voor een föhn die stiller is dan de gebruikelijke föhns. Ook zorgt het voor een hele gerichte air flow, waardoor je haren niet alle kanten op worden geblazen. Na het föhnen zullen je haren glad, glanzend en vrij van klitten zijn. Verder zit er een sensor in de Dyson Supersonic, die de temperatuur van je haren meet en ervoor zorgt dat ze niet te heet worden, waardoor extreme hittebeschadiging wordt voorkomen. De föhn beschermt dus als ware je haar. Daarbij is de motor van deze föhn een stuk krachtiger én kleiner, waardoor het apparaat lekker licht is en dus prettig vasthoudt. En omdat de motor zo krachtig is, zijn je haren binnen no-time droog.

    Uiteraard heb ik het even getest tijdens het event en wat ik tot nu toe gezien heb ben ik erg tevreden over de Dyson Supersonic. Ik heb mijn oude föhn al weggegooid en ga nu volop aan de slag met de Dyson. Enige waar ik van schrok is de prijs. Hij kost namelijk €399,-. Het is een investering, maar uiteindelijk denk ik echt dat die het waard is. Vooral als je elke week je haar föhn en je  heb droog en beschadigd haar dan zal dit een goede investering zijn. Een föhn gaat jaren mee en bovendien heb je op de Dyson Supersonic nog 2 jaar garantie.

    Ik ben heel benieuwd wat jullie van dit apparaat vinden, is het iets voor jou? Is dit iets waar je voor zal sparen? Hieronder heb ik nog een paar sfeer beelden toegevoegd, zodat je een impressie krijgt van het event, 
    Bedankt Friends of the Brands & Dyson voor het leuke event. Ben erg blij met de föhn! Mocht je net als ik overtuigd zijn van de Dyson Supersonic dan kan je die hier bestellen voor €399,- per stuk. Ze hebben ook een mooie variant in  het fuschia/grijs en wit/zilver.

    Photo credit – Jesaja Hizkia

     

  • Outfit | Burj Al Arab

    Outfit | Burj Al Arab

    Tony Cohen dress - burj al arab - dubai 60
    Hello there! Hope you’re all doing fine! This week I will post a lot of my Dubai pictures. Show you my looks but also a travel diary about Dubai. Meaning my personal favorite hotspots and tips in and around Dubai.

    Today I will start with an outfit post. I celebrate my bday in Dubai and wanted to do something special. Thanks of the great tip from Sabine (ps she started her own blog, check it out HERE) I know about the high tea in the seven star hotel Burj Al Arab. It was really expensive. It cost €160,- p.p. and than you have the High tea nearby the reception. For the high tea in the sky bar you will pay €200,- p.p.. Unfortunately that was not an option for us because it was already full on that date. So we did the cheaper one, well cheap I really can’t call it like that, haha. Well you live only once and how often is the change I will go back to Dubai. The High tea was great and the hotel is absolute gorgeous. But I will be honest! For the €160 we paid I expected more. The High tea was nothing special and we got champagne without alcohol, pffff! Big minus! It was an experience, it was fun but for the money you can do better something else.

    About my outfit! Because it’s a seven star hotel you had to dress chic. I don’t mind because I love to dress up especially on my Bday. I’m wearing a beautiful Tony Cohen dress. I really felt like a princess or a really, really rich lady, haha. So mission accomplices! This week Amsterdam Fashion Week will start and today I’m going to the showroom from Tony Cohen to pick a dress for his show. I’m really excited, because It’s a honor to choose an outfit from his atelier. Follow me on snapchat ‘wendyvsoest’ to get a sneak peek.

    Let me know what you think about this look!

    Tony Cohen dress - burj al arab - dubai 6Tony Cohen dress - burj al arab - dubai 14Tony Cohen dress - burj al arab - dubai 27Tony Cohen dress - burj al arab - dubai 28Tony Cohen dress - burj al arab - dubai 18Tony Cohen dress - burj al arab - dubai 3Tony Cohen dress - burj al arab - dubai 42Tony Cohen dress - burj al arab - dubai 29Tony Cohen dress - burj al arab - dubai 61

    Shop the look

    Dress – Tony Cohen, Shoes – VanHaren*, WatchDaniel Wellington*, BraceletsMy-Jewellery*, RingsPandora*, Bering* & Sotine*

    Have a nice day!
    1

    Photography by Manon de Vries