Categorie: Events

  • Event | Emoves Festival Eindhoven

    Event | Emoves Festival Eindhoven

    Afgelopen weekend ben ik samen met een vriendin (Christina) naar Eindhoven geweest. EindhovenCity had mijn uitgenodigd om het Emoves Festival bij te wonen en om de stad Eindhoven te ontdekken. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen.

    Emoves Festival is een Urban Culture Festival wat iedere jaar plaatst vind in Eindhoven. Jong talent en (inter)national professionals krijgen hier de kans om zichzelf te bewijzen. Het festival staat in het teken van muziek, dans, art en sport. Door heel Eindhoven worden er competities, events, shows en seminars georganiseerd. Kortom een weekend vol gezelligheid.

    EindhovenCity had voor een select groep influencers 2 leuke dagen georganiseerd om kennis te maken met de stad Eindhoven en het festival. Ik vertel je er graag meer over en zal gelijk tips geven voor de beste hotspots, hotels en restaurants.

    Vrijdag avond kwamen Christina en ik aan in het Inntel Hotels Art Eindhoven. Deze is vlakbij gelegen aan het station en zit zo goed als midden in het centrum. Wat een prachtig hotel is dit. Binnenkort lees je een volledig hotel review.

    De volgende dag begonnen wij met een korte city tour. Bobby van EindhovenCity gaf ons een rondleiding en vertelde een en ander over Eindhoven. Daarna hadden wij een heerlijke lunch bij Usine. De clubsandwich is een echte aanrader. Na de lunch gingen we richting het 18 Septemberplein om naar de sport activiteiten te kijken zoals Freerun, Tricking en BMX Spins. Gelukkig was er ook tijd om wat winkels te bezoeken. Tja ik blijf een fashion meisje he :P. Daarna gingen we naar de Next Step Dance battles in de Effenaar (discotheek). Hier zagen wij de kids battle. Super schattig! En wat een moves maken die kleintjes, niet normaal. Na dat wij ons hadden opgefrist in het hotel hadden wij een heerlijk dinner bij restaurant Kazerne Dinner. Mega mooie locatie en heerlijk eten. Daarna was het de bedoeling om met een aantal te gaan stappen in de Vooruitgang. Helaas ben ik erg ziek geworden. Ik denk dat het kwam door moeheid en te veel eten. Het stap avondje werd het helaas voor mij niet.

    Op zondag begonnen wij met een heerlijke lunch bij Valenzia Restaurant. Hier kregen wij heerlijke tapas. Daarna gingen wij met ze alle naar de Berenkuil. Hier waren 150 graffiti artists aanwezig om hun werk te laten zien. Was echt heel gaaf om te zien. Dit leverde ook prachtige foto’s op voor mijn Instagram, haha. Daarna gingen wij naar Strijp-S (creatief en cultuur hart van Eindhoven) waaronder anderen een food festival bezig was, kan shoppen bij de Uran Shopper (kleinschalige initiatieven op het gebied van fashion, design, vintage en interieur) en waarbij het leek alsof we op het strand waren. Als afsluiter gingen we met ze alle naar Het Student hotel voor een hapje en drankje.

    Ik heb echt een super leuk weekend gehad. Eindhoven heeft mijn op een goede manier verrast. Ik zelf kom er alleen wanneer ik vanaf het vliegveld Eindhoven vliegt, maar ik ga zeker nog een keer terug komen. Erg leuke stad waar je veel kan doen.

    En ben jij wel eens in Eindhoven geweest? Wat vond jij van de stad? 

    Bedankt EindhovenCity voor het leuke weekend!

  • Event | Hair Fashion Night x Wendy van Soest

    Event | Hair Fashion Night x Wendy van Soest


    Afgelopen donderdag organiseerde ik samen met L’Oreal Professionnel en Novelli Kappers een feestje in Utrecht wat in het teken stond van het grootste Hair Fashion Event van Nederland, Hair Fashion Night 2017!

    Novelli Kappers was één van de flagship locaties en had mij gevraagd om de host te zijn van de avond. Super leuk, maar vond het uiteraard ook erg spannend. Maar het was een geslaagde avond. Prosecco, tapas van El Mundo, goodiebags en heel veel gezelligheid. Op de avond zelf kon je gratis één van de 10 exclusieve looks laten aanmeten. Zoals hot braids, sexy waves en nog andere trends.

    Uiteraard heb ik een paar leuke foto’s gemaakt om je een idee te geven hoe de avond was. Bij deze wil ik iedereen bedanken die langs is geweest. Dikke kus! 

  • Event | Magnum Pyjama Party

    Event | Magnum Pyjama Party


    Afgelopen woensdag had ik een pyjama party met Magnum. OMG! Wat was het gaaf! Ik denk serieus het beste feest van 2017, haha.

    Uiteraard had Magnum een reden voor dit feest, want het was de launch van hun nieuwe Magnum Pints: het ultieme Magnum genot in een pint (beker). Dit pakte Magnum grootst aan, want ze hadden het hele Conservatorium hotel afgehuurd voor bekend Nederland, bloggers, influencers en media. Kamers waren omgetoverd tot een echt Magnum experience. Pillow fights, optredens, dans performens, cocktails, schoonzwemmen en heel veel chocola en drank.

    Rond 22:30 uur verzamelde iedereen zich in de grote zaal om de nieuwe Pints te bewonderen en te proberen. Daarna ging het feest lost tot in de late uurtjes. Nogmaals wat was het gaaf! Ook zo leuk om te zien hoe iedereen zijn best had gedaan op de dresscode. Gelukkig kon iedereen in het hotel blijven slapen, want ik denk dat niemand meer naar huis kon gaan na zo avond. Magnum super bedankt voor deze toffe avond. Eentje die ik niet meer zou vergeten!

    Lees hier meer over Magnum. 

  • Event | FOTB: The White Dinner 2017

    Event | FOTB: The White Dinner 2017


    Afgelopen donderdag organiseerde Friends of The Brands in samenwerking met JAN Magazine de tweede White Dinner in de Harbour Club in Amsterdam. Ik was één van de gelukkige die aanwezig mocht zijn bij dit exlusive event. De bedoeling van dit concept is dat merken hun nieuwste producten/diensten presenteren aan de media. Kortom, een indrukwekkende witte dinertafel, 50 invloedrijke BN’ers, bloggers en social influencers, 6 exclusieve merken en het goede doel Metakids vormen samen de hoofdrol in deze culinaire avond.

    Zoals de naam al doet vermoeden is het thema wit. Ik heb gekozen voor een prachtige jurk van Missguided. Het bovenstuk van de jurk is doorschijnend, maar dankzij de bandeau bra van Magic Body Fashion was het probleem opgelost. De Harbour Club was ook helemaal om getoverd in wit. Het zag er echt prachtig uit. De organisatie heeft zicht weer overtroffen. Licor43
    Bij binnenkomst werden wij getrakteerd op een heerlijk drankje van Licor43. Kunnen jullie nog herinneren dat ik samen met Britt Visser naar San Sebastian ben geweest voor 43 hours of passion with Licor43? Nee! Neem dan zeker nog is een kijkje bij mijn post :).  Metakids x JAN Magazine
    Elke editie van FOTB wordt er een goed doel gesteund. Dit keer was het MetaKids. Metakids is een stichting die zich inzet voor kinderen met een metabole ziekte (stofwisselingsziekte). Om de dag sterft hier een kindje aan. Samen met JAN Magazine heeft MetaKids  een actie opgezet om meer bekendheid aan deze ziekte te geven en om geld in te zamelen. Alle genodigden van The White Dinner was gevraagd om een tas te doneren, zodat die geveild kan worden aan de lezeressen van JAN Magazine. Super goed deze actie! Ik heb daarom vier tassen meegenomen. Hou daarom zeker de website van Jan Magazine in de gaten en wie weet wordt jij de eigenaar van één van mijn tassen (of iemand anders) en steun je nog een goed doel ookGreat Beauty Bar

    Hier werden wij geïntroduceerd met schitterende producten van Anastasia Beverly Hills en kregen we les hoe je het beste je wenkbrouwers kan tekenen. De contour kit (jaja ik hou ervan) en de glow kit vond ik echt prachtig. Zeker producten die ik snel wil gaan aanschaffen. Heb uiteraard nog niet genoeg make-up, haha.  Omoda
    Denk dat iedereen het wel kent, toch? Hier kregen wij de laatste trends te zien en mochten we allemaal een paar schoenen uitkiezen. We werden weer flink verwend! Welke ik gekozen heb ga ik nog niet verklappen, maar jullie zullen het snel voorbij zien komen op Instagram en mijn blog.  Hannah
    Heel slecht maar dit merk kende ik nog niet. Maar de producten wat werd gepresenteerd (Brilliant Touch en Touch of Silk) zag er goed uit. Daarnaast hoorde ik van de andere meiden die al bekend waren met het merk dat het echt wonderen verricht. Voor elke huidtype/probleem hebben ze de oplossing. Arielle en ik kregen een korte huidanalyse, wat super interessant is. Daarnaast heb ik ook een product meegekregen wat mijn glimmende hoofd tegen gaat. Heb hier altijd zo last van en vind het verschrikkelijk. Dus ik ben erg benieuwd.Avanca Products
    A
    vanca Products heb ik al leren kennen bij de Giftsuite en toen mocht ik kennis maken met de bluetooth Audio oorwarmers. Super fijn product trouwens! Deze avond lieten ze ons hun nieuwste product zien. Namelijk de ToughGlass voor smartphones. Als je telefoon laat vallen hoef je dus niet zo snel bang te zijn dat je scherm kapot is. Dit vind ik echt geniaal, want ik heb van mijn les geleerd 1,5 jaar geleden. Ik had mijn gloed nieuwe iphone 6 laten vallen. Hele scherm was kapot. Ik hou van Apple, maar als er iets kapot is betaal je de volle prijs. Kortom ik liep toen weer een jaar met mijn oude Iphone 5. Dankzij Avanca Products gaat dit niet gebeuren bij mijn nieuwe Iphone 7. Daarnaast hebben ze nog veel andere leuke gadgets, neem zeker is een kijkje op hun website. Change Laserclinic
    Toen ik hoorde dat Change Laserclinic ook op het event zou staan werd ik erg enthousiast. Al jaren wil ik dit doen. Ik heb namelijk echt een hekel aan scheren en vooral bij mijn bikini lijn. Doordat ik buitenlands bloed heb, heb ik helaas ook iets meer haar dan ik zou willen. Eigenlijk zou ik elke dag wel moeten scheren, want ik haat stoppeltjes. Maarja dan krijg je weer die irritatie (rode bultjes). Harsen daar ben ik een mietje voor dus dat is ook geen optie voor mij. Maar dankzij deze laser techniek kan ik van mijn probleem af komen. Echter hield het prijskaartje mij altijd tegen. Daarnaast hoorde ik verschillende verhalen. Bij de één werkt het wel en bij de ander niet. Ik heb daarom altijd erg getwijfeld om het te doen. Maar ik ben nu overtuigd! Tijdens het event is één van mijn oksels gedaan en ik moet toegeven dat het minder snel terug komt. Dan toch maar die afspraak gaan plannen. All Time Favourites
    All-time Favourites is het Amsterdamse grote tassenmerk dat vooral bekend staat om haar multifunctionele hippe shoppers die ideaal zijn als weekendtas, strandtas, reistas, sporttas, handbagage en boodschappentas. Echt super leuk! Ik ga eind april naar Marrakech en in Mei naar Ibiza dus dit is echt perfect. Heerlijk voor naar het strand. En daarnaast hoe leuk zijn de printjes wel niet? Ik ben fan van de palmbomen. Na het kennis maken van alle merken was het tijd om plaatst te nemen aan de grote witte eettafel. Wat was het eten lekker! 
    Rond 23:00 uur was het tijd om weer naar huis te gaan. Dit is altijd een grote uitdagen, omdat je een mega zware goodiebag meekrijgt. Lange leven Uber, haha.

    Bedankt Friends of The brands voor deze speciale avond! Het was een geweldige ervaring en ik heb weer leuke mensen en merken leren kennen.

    Bedankt voor het lezen en geniet van je zondag!

    Photography by Friends of the Brands

  • Travel | Londen met VanHaren

    Travel | Londen met VanHaren


    Wat was Londen leuk! Samen met Amanda (Fashionchick), Elize (Metro) en Eve (Grazia) waren wij uitgenodigd door VanHaren voor een exclusief event in Londen. De bekende zangeres Ellie Goulding heeft samen met VanHaren een schoenen collectie ontworpen. Wij mochten aanwezig zijn bij de launch. Hier konden wij de collectie bewonderen (wat trouwens geweldig is) en een exclusief optreden van Ellie herself. OMG! Wat een stem heeft zij. Eerlijk ik was geen fan, maar nu wel. Daarnaast was het een geweldige avond met zijn alle. Muziek, hapjes, drankjes en gezelligheid! Maar laat ik beginnen bij het begin :).

    Dinsdag ochtend vroeg vertrokken wij naar Londen met Easyjet. Eenmaal aangekomen werden wij opgehaald van Luton Airport om naar ons hotel (Mondrian London) gebracht te worden. Daarna werden wij heerlijk verwend door Shan Rahimkhan om onze haar en make-up te laten doen. We hadden nog wat tijd over dus zijn wij gaan lunchen in het Jamie Oliver restaurant. Echt een aanrader!. Rond 18:00 uur werden wij opgehaald om naar het event te gaan. Zoals ik al eerder zei het was echt zo leuk! En de collectie is erg mooi! Voor iedereen zit er wel wat bij! Sneakers, Hakken, slippers en loafers. Mijn favoriet zijn de loafers, want ja Gucci inspired. En we weten allemaal dat ik een Gucci lover ben. Ik had gelukt, want ik kreeg de loafers kado. Heel speciaal, want het model wat ik heb gekregen is helaas niet verkrijgbaar in Nederland. Wel de zwarte trouwens die zeker ook op mijn wishlist staat. Rond 00:00 uur waren we weer terug in het hotel.

    De volgende ochtend zijn Annika (Vanharen) en ik nog even Londen in geweest. Wij waren allebei nog nooit in Londen geweest dus wij moesten uiteraard even de Big Ben, Eye of Londen en de rode telefoon cel bewonderen, haha.

    Het was super leuk om dit mee te mogen maken. VanHaren bedankt dat ik meemocht! Zet 13 maart in je agenda, want dan is de collectie van Ellie verkrijgbaar online en in de winkel. 

    Fijne dag!