Categorie: Fashion

  • Outfit | Doutzen’s Stories by Hunkemöller

    Outfit | Doutzen’s Stories by Hunkemöller


    Een jaar geleden werd bekend gemaakt dat top model Doutzen Kroes samen met Hunkemöller een collectie zou uitbrengen, de Doutzen’s Stories collectie. Ik was gelijk fan! De collectie is sexy, speels en sophisticated net zoals Doutzen zelf. Haar tweede collectie die een paar weken geleden is gelanceerd is net zo mooi! Ik kon ook niet wachten om een paar item’s te bemachtigen

    We weten allemaal dat de juiste lingerie erg belangrijk is. Wanneer je mooie (sexy) lingerie draagt voel je vrouwelijk, zelfverzekerd en sexy. Met de Doutzen collectie zit je dus zeker goed. De collectie bestaat uit mooie body’s, sexy nacht- en beenmode en bh’s die mooi afgewerkt zijn met kant. Ik vind deze collectie geweldig, omdat er veel kant en see through details in verwerkt zijn. Er is zelfs een bh met een choker aanwezig.

    Tegenwoordig is lingerie een onderdeel van ons dagelijkse outfits geworden. Draag een mooie lace bra/bralette onder een sheer top of blouse en je brengt je outfit naar een ander geheel. Ik hou ervan! Het maakt je outfit net iets spannender op een classy manier.

    Ik laat jullie in deze post mijn favorieten uit de collectie zien. Vooral de lace body is mijn favoriet. Uiteraard ben ik erg benieuwd welke jullie favoriete item is uit de collectie. Daarnaast vroeg ik mij af wat vinden jullie van zo lingerie shoot? Te heftig of kan het gewoon? Ik zelf ben erg blij met de foto’s, maar het blijft toch altijd spannend om lingerie foto’s online te zetten.

    Shop the look

    LingerieHunkemöller Doutzen’s Stories Collectie
    L
    ocatie: Mother Goose Hotel Utrecht

  • Outfit + Giveaway | Velvet Suit from My-Jewellery

    Outfit + Giveaway | Velvet Suit from My-Jewellery

    Hey allemaal! Het is alweer December wat gaat de tijd toch snel. Hopelijk hebben jullie een leuk Sinterklaas gehad. Vandaag ga ik mijn (kleine) Kerstboom neerzetten. Ik hou absoluut niet van de feestdagen, maar vind het wel altijd gezellig om de boom neer te zetten. Haha zo onlogisch.

    Afgelopen vrijdag was ik samen met Kevin uitgenodigd om in het Pillows hotel in Zwolle te overnachten. Er was een heerlijk diner door chef kok Remco Jansen voorbereid voor ons. Daarna gingen wij met een klein groepje de stad in. Het was erg gezellig! De alcohol bleef ook maar komen en serieus de volgende dag heb ik mij nog nooit zo beroerd gevoeld. Okay ik lieg heb mij vaker zo gevoeld na een avondje stappen maar dat is lang geleden. Achja eigenschuld!

    Toch ben ik erg blij met het resultaat van de shoot. Het shooten ging erg moeizaam, omdat ik mij zo niet okay voelde, haha. Maar gelukkig zijn de foto’s leuk geworden. #thankgod

    Op de foto’s draag ik het geweldige velvet pak van My-Jewellery. Ik vind hem echt zo leuk! Het is feestelijk, maar tegelijk ook erg comfy. Het wordt ook niet voor niks de Christmas Comfy collectie genoemd. Ik heb gekozen voor roze maar ze zijn ook beschikbaar in het blauw, groen en ocher geel. De ocher geel vind ik ook echt geweldig. Zit nog te twijfelen om de blazer te gaan bestellen. Super leuk voor boven een zwarte broek. De broek loopt wijd uit aan de onderkant. Voor de kleintjes onderons (ik zelf ben 1,58m) is dit ideaal. Doe er een paar killer heels onder en je lijkt echt super lang. Helaas was alsnog de broek iets te lang voor mij dus moet hem gaan laten innemen, maar dat probleem heb ik altijd. Wanneer ik dat heb laten doen zal ik het pak ook met een paar stoere sneakers willen dragen. Ik ben erg enthousiast over deze collectie dus neem zeker is een kijkje op www.my-jewellery.com. Daarnaast hebben ze ook nog veel leuke sieraden. Ik weet zeker dat je voor de feestdagen dan gaat slagen.

    PS: Op Instagram geef ik zo mooie pak weg! Dan loop jij er stylish + comfy bij deze kerst. Klik HIER om mee te doen!

    Wat vind jij van de velvet trend? Zou je zelf ook zo pak dragen? Zoja voor welke kleur zou je dan gaan? 

    Shop the look 

    Velvet Suit + OorbellenMy-Jewellery*, Tas – Gucci, Schoenen – VanHaren*

    Photo credits – Kevin Geurts

  • Outfit | De Pumps

    Outfit | De Pumps


    De feestdagen komen er aan en dan is het tijd om je mooiste outfit uit de kast te halen. Heerlijk vind ik dat, want in de december maand mag je altijd flink uitpakken. Glitters en bling bling enzo :). Uiteraard hoort er dan ook een paar mooie schoenen bij. Ik zelf kies meestal ervoor om mijn outfit af te stijlen met een paar mooie pumps. Het is vrouwelijk, sexy, chique, elegant en kunnen onder veel looks gedragen worden. Ik heb daarom dit keer gekozen voor deze geweldige pumps met studs op de VanHaren website. Door de gouden en zilveren studs zijn het perfecte schoenen voor de feestdagen.

    Comfy
    De schoenen heb ik al nu nog op zoek naar de perfecte feest outfit. Wat het gaat worden ben ik nog niet overuit maar toch wilde ik jullie wel alvast laten zien hoe je deze feestelijke pumps ook kan dragen buiten de feestdagen. Doordat de schoenen al een eye-catcher zijn kan je outfit heel simpel houden. Ik heb daarom gekozen voor een heerlijke groene comfy trui. Aangezien ik wel van gewaagde outfits hou heb ik gekozen om er een Vinyl broek bij te dragen. Een leren broek, maar dan net een stapje gewaagde. Tijdens de shows van Isabel Marant, Louis Vuitton en Dior werd er al veel vinyl gespot. Komend seizoen is glanzend PVC je nieuwe beste vriend. Ik adviseer daarom dat je deze winter zeker iets van Vinyl in je kast moet hebben hangen. Uiteraard kan je deze outfit ook met een jeans of normale zwarte broek dragen. Kortom comfy versus feestelijk!

    Verschillende pumps
    Op de webshop vind je nog veel meer verschillende pumps. Van klassieke zwart naar fel gekleurde pumps of met een leuke print erop. Wat voor mooie outfit je ook gaat dragen met de feestdagen, VanHaren zorgt voor de juiste schoenen. Uiteraard ook buiten de feestdagen om. Happy shopping!

    Voor welke pumps zou jij gaan? En hoe zou jij deze gaan stijlen? 

    Shop the look

    Trui – Zara, BroekTopshop, Bag – Furla*, PumpsVanHaren*, CapComeGetFashion*, OorbellenMy Imenso*

    Photo credits – Maren Lotte

  • Outfit | Balr Sweater

    Outfit | Balr Sweater


    Met dit weer is het echt tijd om de truien weer uit de kast te halen. Hoewel mijn voorkeur toch de zomer is vind ik het wel altijd heerlijk om in truien te lopen. Vooral van die heerlijke oversizes truien waarin je praktisch kan wonen 🙂

    Dit keer heb ik gekozen voor de grijze trui van BALR. Heerlijk ding is het. De binnenkant is lekker zacht en het zit erg comfortabel. Verder heb ik het heel basic gehouden met een zwarte broek en hakken.

    Ben jij blij om weer truien te dragen? 

    Shop the look

    Trui – Balr*, Broek – Balr*, Laarzen – Steve Madden*

    Photo Credit – Christina

  • Outfit | Erdem x H&M part 3

    Outfit | Erdem x H&M part 3


    Hi allemaal, hebben jullie een heerlijk weekend gehad? Vandaag laat ik jullie mijn laatste look van de Erdem x H&M collectie zien. Deze combi zou ik niet zo snel zelf bedacht hebben, maar ik zag dit bij een blogger en werd gelijk helemaal enthousiast. De printjes passen perfect bij elkaar. De jurk is eigenlijk langer, maar ik heb zelf een riempje toegevoegd waardoor ik de jurk iets omhoog kan trekken. Ik zelf ben maar 1,58m en als ik wat been laat zien oog ik wat langer, hihi. Wat hou ik van die truckjes!

    Wat vinden jullie van de locatie? Ik wilde hier al zo lang shooten, maar je kan er alleen komen met de auto. Aangezien ik zelf geen rijbewijs en auto heb is dat best lastig. Kevin en ik hadden een shoot date gepland en toen maakte ik gelijk gebruik van de gelegenheid om voor te stellen om daar te shooten aangezien hij wel een auto heeft.

    Helaas hadden we het niet zo getroffen met het weer. De hele rit er naartoe scheen de zon, maar eenmaal daar aangekomen ging het regenen. Dertig minuten later konden we eindelijk shooten. Helaas ging wel de zon de hele tijd weg, terwijl het juist zo leuk is met de schaduw vlakken. Maar goed dit soort dingen heb je helaas niet in de hand. In de zomer nog maar een keer een poging wagen haha.

    Laten jullie weten wat je van deze look vind? Ik ga mij klaar maken, want heb straks een high tea in Amsterdam met FOTB x Dyson.

    Shop the look

    Jurk & Jacket – Erdem x H&M, LaarzenSacha Shoes*, Tas – ByLouLou*, Horloge – Cluse*, ArmbandPandora*

    Photo credit by Kevin Geurts