Categorie: Travel

  • Oufit | Bonjour Paris

    Oufit | Bonjour Paris

    Bonjour Paris! Wanneer je in de stad of LOVE bent kan je niet weggaan zonde een foto te nemen bij de Eiffeltoren. Hoe cliché het ook is, haha.

    Op de foto’s draag ik een outfit van het Zweedse merk Storm&Marie. De broek vind ik echt geweldig. Je heb er ook nog een bijpassende top bij, maar ik zelf vond dat iets to much. Ik heb daarom gekozen voor een roze top.

    Vandaag ben ik de hele dag in Amsterdam voor meetings en events. Als je nieuwsgierig bent volg me dan op Instagram (@wendyvsoest) voor stories.

    Shop the look

    TopStorm&Marie*, BroekStorm&Marie, Schoenen – Steve Madden*, BandeauAtelierdesfemmes*, HorlogeRosefield*, ArmbandenLes Georgettes*, Ringen&KettingPandora*

  • Outfit | Arc de Triomphe

    Outfit | Arc de Triomphe


    Hi allemaal, vandaag weer een post uit Parijs. Vera en ik zaten met ons hotel vlakbij Champs-Élysées, waaronder de beroemde Arc de Triomphe staat. Uiteraard konden wij het niet laten om hier een shoot te doen.

    Op de foto’s draag ik een hele outfit van Ana Alcazar. Zoals je weet ben ik fan van het merk, maar door deze outfit nog meer. Waarom? Wel hallo, kijk eens naar mijn lange benen  in deze broek. Ik zelf ben maar 1,58m, maar op deze foto lijk ik wel een modellen lengte te hebben, haha. LOVE IT! Tip voor de kleintjes onder ons, flare jeans en uitlopende broeken laten je benen altijd langer lijken. Nog een paar killer heels eronder en je bent geen klein onderdeurtje meer.

    Uiteraard ben ik erg benieuwd wat jullie van deze look vinden. Trouwens het is geen play-suit, maar een losse body en broek :). 

    Shop the look

    Body – Ana Alcazar*, Broek – Ana Alcazar*, Ketting & Ringen – Pandora*, Oorbellen – My iMenso*, Horloge – Olivia Burton

  • Outfit | Typisch Parijs

    Outfit | Typisch Parijs

    Wat ik echt typisch Parijs vind zijn de vele bistro’s in en rondom de stad. De terrassen met de leuke stoeltjes geven mij echt het Parijse gevoel. Vlakbij ons hotel vonden wij de bistro ‘Le Belle Armeé‘. Het was rustig en matchte perfect bij mijn outfit. Wij konden het daarom ook niet laten om hier een shoot te doen. Geen idee of het een aanrader is om hier wat te gaan eten of drinken. Maar denk het niet, want het was niet voor niks zo rustig ;).

    Mijn outfit wat ik draag op de foto’s is voornamelijk van Storm&Marie. Een prachtig Zweeds merk waar ik fan van ben. Je gaat trouwens nog veel meer outfits voorbij zien komen van Storm&Marie dus be prepared, haha. Deze casual look is perfect om de stad te verkennen voor een dag. Het is comfy, maar uiteraard ook stylish. Om helemaal in de Parijse sferen te komen draag ik mijn zeemans pet.

    Wat vind jij typisch Parijs? En Eiffeltoren doet niet mee 😛

    Shop the look

    Vest – Ana Alcazar*, Top – Storm&Marie*, Broek – Storm&Marie*, Pet – H&M, Tas – Gucci, Gympen – Vans, Ketting – Pandora*

    Photography by Vera

  • Outfit | Cafe L’Etincelle

    Outfit | Cafe L’Etincelle

    Hi allemaal, zoals jullie misschien al gezien hebben op Instagram ben ik naar Parijs geweest. Één jaar geleden tijdens de L’Oreal masterclass heeft mijn foto een prijs gewonnen en dat was een weekendje naar Parijs. Ik wilde perse in de zomer gaan in de hoop op mooi weer.  Gelukkig was dit het geval. Ik ben samen met Vera gegaan en het was super gezellig. Wel echt veel geshoot, volgende keer maar iets minder shooten. Maarja Parijs is zo prachtige stad dus je wilt echt alles vast leggen, hihi.

    Binnen kort een leuke overzicht van ons weekend. Nu eerst een leuke outfit post + hotspot tip. De jurk en blouse wat ik draag op de foto’s is van het Deense merk Storm&Marie. Prachtig merk met schitterende items. Dit is ook zeker één van mijn favoriete looks. De kleuren combinatie vind ik geweldig. Daarnaast draag ik er lekker veel sieraden bij, just the way how i like it. Ben nog steeds verliefd op mijn wereld ketting van MY iMenso. De foto’s zijn genomen bij restaurant ‘Cafe L’Etincelle‘, redelijk in de buurt van de Notre Dam. Hier kan je heerlijk lunchen of een drankje doen. Daarnaast kan je ook prachtige foto’s maken, hihi.

    Benieuwd wat jullie van de foto’s en look vinden. 

    Shop the look

    BlouseStorm&Marie*, JurkStorm&Marie*, LoafersGucci, WatchRosefield*, BraceletsLes Georgettes*, RingsPandora*, NecklaceMy iMenso*

  • Event | Pamela Reif x Hunkemöller

    Event | Pamela Reif x Hunkemöller


    Afgelopen dinsdag was ik samen met Miranda uitgenodigd door Hunkemöller om het Pamela RF event bij te wonen in Munich. Hoe leuk is dat? Dinsdag avond vloog ik samen met Miranda en Phoebe (creative content coördinator van Hunkemöller) richting Munich. Rond half 10 waren wij aangekomen bij onze hotel. Wij verbleven in MotelOne. Leuk hotel wat midden in het centrum van Munich ligt. Nadat wij opgefrist waren hebben wij nog een drankje gedaan bij de hotelbar. Later kwamen de andere Hunkemöller brandambassadeurs erbij. Laura vloog vanuit Spanje en Nora en Mona (collega Phoebe) vanuit Frankfurt. Super leuk om deze meiden te ontmoeten.

    De volgende dag moesten wij vroeg op, want we hadden een druk schema. Uiteraard alleen maar met leuke dingen :). Om 10:00 uur begon het Pamela RF event voor de Duitse pers. Pamela Reif is een van de grootste bloggers in Duitsland en inspireert en motiveert mensen over de hele wereld via haar instagram  en haar eigen app. Ze deelt van alles over fashion, beauty, travel en fitness. En nu heeft Pamela Reif in samenwerking met Hunkemöller haar eerste lingerie collectie ontworpen. Bij deze kan ik je zeggen dat het een prachtige collectie is. De collectie bestaan voornamelijk uit velvet, satijn en kant. Je kan kiezen uit zachtroze, verleidelijk bordeaux, blauw of trendy grijs. Ik vind echt alles prachtig, maar mijn favoriet is de blauwfluwelen body en BH setje. Mocht je nieuwsgierig zijn neem anders een kijkje naar de Pamela RF collectie.

    Na het event kregen wij de gelegenheid om Pamela wat vragen te stellen en om foto’s te maken. Daarna gingen wij fietsen naar het prachtige restaurant Rocca Riviera. Heerlijk eten en vooral Instagram worty. Na het eten gingen wij ook helemaal los. Daarna zijn we naar het Kustermannpark gereden en hebben we een ijsje gehaald bij I love Leo. Uiteraard met genoeg foto momenten tussen door. Daarna was het helaas weer tijd om naar het vliegveld te gaan.

    Bij deze wil ik Hunkemöller bedanken voor dit geweldige avontuur. Phoebe en Mona jullie zijn de beste! Uiteraard wil ik ook de lieve meiden Miranda, Laura, Nora en Kristina bedanken, dankzij jullie was het een top dag.

    Hieronder een leuk overzicht van onze trip en uiteraard de collectie van Pamela RF. Uiteraard ben ik erg benieuwd wat jullie van de collectie vinden en wat jullie favoriet is.